سرفیس پرو ۱۰ surface pro

طبق گزارش Windows Central، اکنون می شنویم که Surface Pro 10 در اواخر بهار یا اوایل تابستان معرفی خواهد شد. طبق گزارش ها، سرفیس لپ تاپ ۶ نیز در کنار آن عرضه خواهد شد.

طبق گزارشی از Windows Central، ما نباید انتظار یک تغییر اساسی در طراحی کلی سرفیس پرو ۱۰ داشته باشیم. این سرفیس پرو ۱۰ طراحی شیک خود را حفظ خواهد کرد، که شامل یک پایه داخلی و قابل اتصال است. صفحه کلید جلد را تایپ کنید.

با توجه به Windows Central، چند ترفند در حال کار است. اول از همه، صفحه نمایش ممکن است دارای گوشه های بالا گرد باشد، به تبعیت از سرفیس لپ تاپ استودیو. صفحه نمایش همچنین ممکن است یک پوشش ضد انعکاس جدید برای کاهش تابش خیره کننده، یکی از شکایات مداوم در مورد دستگاه ها دریافت کند. حتی ممکن است این بار با “پشتیبانی از محتوای HDR” روشن تر باشد. این می تواند به این معنی باشد که ما در نهایت به mini-LED یا OLED خواهیم رسید، اما هنوز هیچ خبری در مورد آن وجود ندارد.

با کنار گذاشتن این موضوع، سرفیس پرو ۱۰ احتمالاً طراحی بسیار مشابهی خواهد داشت. به همان اندازه که می‌خواهیم مایکروسافت چیزی درخشان‌تر را به مناسبت دهمین سالگرد معرفی کند، تکامل آهسته‌تر طراحی با نحوه برخورد این شرکت با محصولات سرفیس خود در طول زمان هماهنگ‌تر است.

همچنین گزارش شده است که مایکروسافت در اوایل سال، احتمالاً در ۲۱ مارس، یک به‌روزرسانی تجاری را راه‌اندازی خواهد کرد. شایعه شده است که این شرکت Surface Pro 9+ را راه‌اندازی خواهد کرد – با این فرض که از طرح نام‌گذاری استفاده شده برای Surface Pro 7+ پیروی می‌کند.

 

این مطلب را به اشتراک بگذارید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *